10.

Lördagen hos Sofie var riktigt trevlig. Dock satt jag bara och kollade på medan de blev fulla och jävliga. haha, nej de skötte dig bra. Efter lite pizza, "jag har aldrig" (där en och annan hemlighet kom fram) och lite gott så begav vi oss mot stationen i buss. De for vidare medan jag tog tåget hem till skurup.
Resan in till malmö var helt sjuk. Tågvärdarna hade julfest och var fulla som svin (vi tog tåget 18.35 från skurup) De skrek o bråkade o spydde. Fy fan!
Vill inte sluta jobbet. Kommer gråta den dagen vi slutar! vill verkligen inte.
Tänk att nyår är spikat. Helt sjukt att det redan är bestämt. Insåg dock igår att det fan inte är mer än två veckor (idag) till julafton, och alltså tre till nyårsafton. Sjuuukt vill jag säga!
Helgen ser också ut att bli bra. Dock inte helt bestämt än, men planer finns till tusen:)

haha, sjuk konversation med kajjan, Hon ska suga på en cigarr på nyår ?? me too.

Saknar dig Anni <3

Kommentarer
Postat av: zaaren

var ska du fira nyår lööwan ?! <3

Postat av: Ida

MEN! Varför avslöjar ni hemligheter när jag inte är med!? Kräver uppdatering imorgon, gullet! Löve!

2008-12-11 @ 14:59:48
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: zaaren

ska dit med sabine och emil :) tihi . vem ska du dit med ?! :) <3

2008-12-11 @ 19:43:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Anniken

Hoppas att din lussevaka inatt blir lika sjukt rolig som var forra aret. Nu ska jag sova for att imorgon lara Thailandarna vad Lucia ar for nagot.

Saknar dig med!

Pussi!

2008-12-12 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback