sjukt med stort S

Jävlar var många besökare man har nu när man knappt skriver.! :)

Jobb, oj oj säger jag bara. Igår jobbade vi mellan 7.00 och 18.40. Får man säga att man var trött när man kom hem?
Men idag har vi nästan inte gjort nått alls. Yrat runder o haft panik då lastbilarna kom. Alla gick på lunch och lämnade mig ensam med HÅKAN FRÅN VINSLÖV. Jag fick själv trucka in pallarna i lastbilen,, höll på i typ 10 minuter, men ändå.HA HA HA, De andra satt o krängde pizza i lunchrummet. Jag har kommit fram till att det jobbet gör att jag kommer få magmuskler, Vi skrattar i princip hela dagarna långa. men idag var det extra sjukt.
Dessutom blev filippa o jag jäävligt nöjda idag då vi fick reda på en sak. Vi hade rätt från första början! Känns alltid lika bra när man har rätt!
Josse plastade en 2,5 meter hög pall idag. Tänk hon, som är dvärj, plasta en så hög pall. Det var sjukt. Hon satt på tuffe- uffes axlar. Dessutom höll hon på att trilla ner! Btw. Hon spräckte sina jeans idag när hon klättrade i ställningarna ute på lagret.
Där är nått fel på oss alla. En är "halt o lytt", en är närsynt, en är diabetiker, en tål inte mjölk, en har epilepsi, en har sned ryggrad och en har hålfotsinlägg. HA HA HA!

Nu är det helg! ska gå o laga mat åt familjen nu. Sen blir jag hämtad för lite äventyr, haha, nej skoja bara. Men hämtad ska jag bli iaf! :)

Saknar redan jobbet. HA HA HA!

Lördag imorgon. Ystad sen malmö :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Äventyr, minsann, du är en riktig äventyrerska, du! :) Löve!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback