MÅNEN!

Mm, då var pappas fest också över. Eller det är ju några dagar sen nu. Men den var iaf helt kanon. Allt blev så lyckat det kan bli och alla var glada o nöjda. Det var perfekt allt ihop,. Finns inte så mycket jag vill berätta här, men det var iaf supertrevligt. Efter den underbara maten var det dags för dans. Sen dansade jag större delen av kvällen o natten :) Jag hade två fantastiska vänner där. Ulrika o johan! :) tack vänner.
Bilderna talar för sig själv tror jag, hehe.
Men måste bara tillägga att på natten när vi åkte hem så tror jag vi såg världens största måne. Den var gigantisk. Den var dessutom röd. Det var så sjukt. Kan inte riktigt förstå och beskriva hur stor den var. Den hängde över rydsgård :) haha, 


 




              





Vet ej stavningen MEN,

Ruhalista julas! (God Jul)


Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt snygg du är i klänningen, gumman!



GOD JUL på dig med! Låter skitbra! Ses imorgon, jaadå! Ha en underbar kväll, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback