JFJJ

fredagen var underbar.
Började med jobb på porla. Sedan fortsatte dagen med jullunch på actera. Skulle nog vilja kalla det fest om jag får. För gud vad det dracks. men kul hade vi. Vi käkade gott och cheferna och några andra började genast bli runda under skorna. Roliga kommentarer, roliga historier och roliga samtalsämne. Ingen hade haft vinterkläksjukan (observera stavningen. Så uttalades det där efter x antal snapsar) En svepte en flaska vin på en timme, en drog skämt och lekte trollkar, en klädde sig som en bonde, en lekte boss o ursäktade sig för kunderna om spritlukten. Det vanligaste samtalsämnet på det stället kom såklart upp även denna dag. Jag vill inte gå närmre in på det nu, haha. underbart god mat, och sedan serverades naturligtvis choklad. (inget actera utan choklad) Ett litet tal hölls till oss från ena chefen och vi fick vars en stor julklapp. (jag kom genast fram till att det var en "tielåda" vi fått." haha, Iaf så blev djånääs full och skulle göra trick med kort för mig. HA HA HA, till min förvåning lyckades han med det trots sitt tillstånd. Efter mer än tre timmar, och många bestämt efterfest på sina håll så begav vi oss hem. Till en början gående med sällskap, :) puss hej och sedan cyklandes till porla för att jobba sista halvtimmen. Nyår, då jävlar. Sista dansen är bokad. Josse, tyvärr är jag först med det ;)

Denna hösten. Denna arbetsplats. Dessa människor. OJ,! Jo att vi har trivts ihop har nog alla i huset märkt. mycket trams, flams o skratt har det bjudits på. Dock fick vi beröm att vi ändå gjort mer än vad vi skulle trots att vi bjöd på glada miner. Vi spred nog lite glädje skulle jag vilja säga :)
Josefin, Filippa, jag o vår bitch har verkligen varit ett team. Vi har fixat allt tillsammans. Våra kloga hoe har funkar bra! haha, Danke girls o djånääs. Tuffe-Uffe har också verkligen varit vår broder på detta ställe ;) Alla människor där är värda en julklapp i år. För de är underbara!


Flipp o Jossi







/ Djååjs

Kommentarer
Postat av: Ida

På tal om sista danser, hur står det till med biljetterna till nyårstillställningen? Löve!

Postat av: Anniken

Låter som en helt najs personalfest!:)

God Jul på dig om vi inte hörs imorgon.

Pusspuss!

2008-12-23 @ 04:41:08
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Ida

Najdå, så långt har jag hängt med. Jag undrade mer om du vet om det kommer bli fullt hus? Puss!

2008-12-23 @ 09:48:02
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback