skraj som en kaj, hehe!

Emil o jag gjorde världens roligaste och mest skrämmande sak igår.
Vi hoppade på cyklarna och iväg till sabine, smög in genom en låst dörr (?) o skrämde henne i duschen. Fy faaan vad rädd hon blev. Om jag varit i hennes sitts så hade jag nog dödat oss båda. haha, Men vi lyckades fly från döden! hehe :)

Veckan har bara bjudit på jubb.
Om kvällarna har jag varit urtrött och somnat tidigt :) gitt ibland, hehe

Om tre dagar så sitter jag antingen i en bil eller på ett tåg påväg mot ystad. Där börjar jag o Ulrika vår resa. I onsdags hade vi vår sista planerardag, vi skrev även packlista. Gud vad mycket det blev, och allt detta ska vi få plats med på en cykel?  vi får se hur detta slutar, men huvudsaken är att jag ska få tillbringa en hel vecka med Ulrika, min lilla snusullis :)

Löve ??
neej

Kommentarer
Postat av: Idaho

Vad mysigt med en veckas semester, blir säkert hur kul som helst! Vart ska ni cykla någonstans? Ha det så bra, puss!

Postat av: Idaho

Då håller jag tummarna för att solen ska skina! Men ni får säkert kul även om ni skulle få lite regn på er.. :) Bornholm är jättemysigt! Ha det så bra och cykla försiktigt! Puss!

2008-08-09 @ 17:10:55
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback