reser nu!

Om ca 30 minuter kommer Ulrika o hämtar mig. Vi ska då ta oss in till Ystad o på något sätt hitta till hamnen där katamaranen går från. Jag är sjukt nervös inför veckan, men det kommer nog gå bra! :) Håll tummarna för oss att vi får bra väder.

Hos "hulken" tillbringade vi vår lördagskväll. Riktigt roligt och vissa blev liite väl runda under fötterna, hehe. Det sjukaste var ändå när Stina frågade en kille på gågatan efter en sak o de började med värsta stora diskussionen, haha. De skulle lixom visa varandra vem som var bäst, stod o skrev åt varan o sa massa sjuka saker. haha, för fan!
Bar a bar vad dock ingen höjdare överhuvudtaget! Men andra verkade ha kul :) På max blev det däremot lite roligare, hehe.


Har jag nu allt packat? :o
Om jag ska vara ärlig tror jag att jag har glömt hälften. Det återstår dock att se.
Ikväll hittar ni oss i Hasle :)

Lööw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback