sommaren 08

Satt igårkväll o tänkte igenom året fram tills nu, 2008. Mycket händelserikt.
Sommaren som skulle bli den bästa ever blev en mycket konstig blandning av känslor och händelser.
Det skulle vara Magaluf, fest, alkohol och mycket vänskap.
Det blev istället trista sjukhusbesök, blodprovstagning, en kärlek som sket sig och ingen semester. Fester blev det, men dock utan alkohol.

Nu låter det kanske som om hela sommaren var värdelös, men det var den verkligen inte. Jag har skapat så många nya kontakter, träffat underbara människor och framför allt träffat Ulrika mycket :)

Det känns mycket konstigt att alla börjar skolan nu o här hemma sitter man dagarna långa o glor in i en vägg. Lillebrorsan har blivit stor o börjat 7.an vilket känns sjukt, haha. Syrran har bara två år kvar till studenten, som btw var bästa dagen i mitt liv.

Var på Öp igår, dock mycket blandade känslor. mycket märkligt, och väldigt mycket tankar snurrade i huvudet. Sista terminen i trean var speciell. mycket som hände, både positivt o negativt. Dock är det nog inte förrän nu som jag insett att jag borde ha tagit allt positivt. Förstod igår hur mycket det betydde för mig. Men ändå var jag så jävla osäker...då! Inte nu längre.

..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback