min kära lilla juns

Sitter här nu o gråter för mig själv. Har nyss läst annikens blogg o började storböla.
Tyvärr är det som det är och ingen, inte ens jag, kan gör något åt detta.
Min bil, min juns, min ögonsten, mitt vrålåk, ja, mitt allt är sålt.
Ingen mer än jag o Anniken kommer någonsin förstå hur mycket denna bilen betytt för mig.
Men gumman, var inte ledsen för min skull!  ♥

Ur annikens blogg.
Jag jämnför det med olika saker. Det är som att ta en skadad fotbollsspelares skor, en orienterares kompass, en målares pänsel eller trollkarls stav. Att slita bort en ögonsten från en person.


Är iaf hemkommen från en underbar vecka på en ö tillhörande Danmark. Närmare bestämmt Bornholm.
Jag o Ulrika har tillbringat våra dagar där och vi har haft det tufft men roligt. Humöret har varit på topp hela tiden (nästan) trots vi slitit i uppförsbackar, nedförsbackar, genom regn o rusk och genom kulingvindar.
Något jag vet är iaf att jag inte kommer äta nutella, bollor, chips o godis de närmaste månaderna. haha, usch vad jag är trött på det. Vi har sett o upplevt så otroligt mycket och veckan har varit riktigt kanon! Problem har uppstått varje dag men vi har löst det.  Lite shopping har det också blivit :)  ♥

Snart kallar nog sängen och imorgon blir det gille. Ser vi fram emot!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anniken

Joo, man kan verkligen ha en personlig relation med en bil. Har aldrig förstått det förr heller när mamma sagt det om hennes bilar men nu känner jag det verkligen. Juns kommer alltid vara din!

Du får komma och hälsa på honom oftare än ofta!!

Pusspuss!

Postat av: Idaho

Vad roligt att det blev en lyckad vecka! Har tänkt sms:a dig men det har inte blivit. Det jag ville skriva var att om du vill, kan och vågar är du välkommen till Malmö lördagen den 23:e. Lite middag hos mig och kanske Lilla Torg efter det. Vad sägs? Mat är gott. Hejdå. Puss o kramar!

2008-08-17 @ 12:56:29
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback