häääälgen.

Lördag, REGN, trist,

Malmöfestivalen igår med mest Carran o Sara, lite andra folk innan :)
Lite OStittande på krone o sen när perra anlänt så blev det film. Bra film tyckte jag. Alla sov utom jag. Tur någon håller ställningen i huset. hahah. hemma sent som attan. Vilket slutade med att jag sov bort halva dagen idag. Det gillas inte!

Lite socialt idag o nu sitter jag halvt redo för att åka till malmö till Ida. Ska bara fixa lite smått sen är jag klar :) Ska bli kul att ses!


Imorgon, SPRUTA. Jag vill inte!
Ont som fan.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Idaho

Riktigt trevligt att du kunde komma igår! Nu kan du ju frågorna till nästa gång :) Ha d, puss!

Postat av: Anniken

Hehe, jo det vet jag :) Preic som du vet att det för mig är en traddition att läsa di8n.

Ses om en stund!

Pözz

2008-08-26 @ 09:45:46
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback