sköönt!

Har varit ute på hjulen ikväll  typ 35 minuter, För en jävligt otränad kvinna som jag, så är det länge och jag trodde helt ärligt att jag skulle vara död innan jag kom hem. Men hem kom jag levande iaf :)
Ritade upp en skiss på vårt hus (till teckenspråken på fredag) o sen tog jag en lång o varm dusch. Härligt!

Fredag bjuder på festligheter i Ystad, och sen förmodligen Öja.
Lördag bjuder på ledighet och grill! :) härligt härligt.
Tror dock att söndagen bjuder på rätt så mycket pluggande.

50 DAGAR.
Idag är det femtio dagar tills vi står på trappan, femtio dagar tills vi splittras från vår klass, och femtio dagar tills den dagen är kommen som vi längtat efter i flera år!.
Heeelt otroligt.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback