sköönt

riktigt vårväder idag, vilket betyder att humöret är på topp :)

Vaknade 7.14, fääään tåget går om en minut.. Slängde på mig kläderna o ut i bilen. För att hinna till lektionen så var jag tvungen att köra. DANS stod ju på schemat. Genast när vi kommer dit så blev jag kille, ville ju inte alls det. men det fick gå för denna gången. Min danspartner Anna behövde ju träna till balen!

När vi fick reda på att vår lektion blev inställd o jag hade två timmars håla så bestämde vi oss för att åka ut till jakten :) vi frågade Rickard men han hade inte tid. Dock bestämde vi att åka dit den 1 juni o äta glass.
Jakten var stängd, så det fick endast bli en skön solstund på stranden. Satt i mer än en timme, sol, underbart väder, hav o musik :) skönt o helt enkelt underbart!

Tillbaka för att ha teckenspråk, segt!
Nu hemma o väntar på Ph o Kalén, sen ska vi handla, skriva o laga mat till 20 ungar.
:)

Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback