projektdag!

Dagen har fan bara varit emot mig. Började med att vi fick reda på att pappa ska stanna hemma från London.

Väl i skolan så skulle vi flytta ett projekt som vi hade på en av redigeringsdatorerna till en annan data. Det tar 17 minuter att flytta det från datan till hårddisken. Sen tar det 17 fucking minuter att flytta över det från hårddisken till den andra datan. När det är gjort och vi inser att det är fel projekt vi flyttat så ska vi göra om samma sak igen och då tar det 6 minuter att flytta till hårddisken. Och ytterliggare 6 minuter att flytta över från hårddisken till datan.

När det är gjort så funkar inte skitet och datan hänger sig. Vi måste då starta om datan och när vi öppnar möget igen så har det blivit fel inlaggt. Vi måste alltså lägga in det igen vilket tar ännu 6 minuter. Allt detta gick på mer än två timmar. Då lackade vi och gick o åt istället.

När vi kom tillbaka så flöt allt på ganska bra förutom att vår lärare blivit smått sur på oss för att vi var jobbiga. Vid tre var vi verkligen superhungriga och insåg att vi borde gå till banken idag. MEN dom stänger tre vilket sket sig. När jag väl kommer hem, senare än vanligt, så började jag sura för att jag var hungrig. Jag tycker om fisk, men nu passade inget och jag blev ännu surare för att det var äcklig fisk vi skulle äta.

Mina föräldrar o jag skulle köra till slimminge innan och halvägs inser jag att jag glömt körkortet. När jag ska stanna för att pappa ska köra ist, så har inte han sitt med och inte mamma heller. Så jag körde utan körkort, dock såg vi ingen farbror blå:)

Nu är jag på ganska bra humör och ska ut o gå nu, om jag har tur följer mammi o pappi med:)

Trotts detta så har vi haft ganska kul idag!  Lite roligt har ju hänt ändå idag,


Helgen är räddad! Jaaaadå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback