på väg !

Chilimarinerade rödvinsdoppade räkor blev det igår hos perra :)
haha, nä men helt ärligt var det en grymt god mat vi lagade. dock grillade vi inte eftersom det började regna lite smått, men spisplattan funkade lika bra. Tack tack för en mysig middag. Vidare med ett helt tösagäng till håkan för att checka in nya lyan. riiiktigt nice om jag får säga min mening!

På väg hem när jag lämnade av perra så fick vi se katten-och råttan leken. haha, PÅ RIKTIGT!

När jag svängde in på vår infartsväg så fick jag se två stora väskor o en bandyklubba stå vid vår häck (ca 30 meter från huset, och långt från vägen) Varför?, en vanlig lördagnatt halv 12. Jag fattade inget,, och förstår fortfarande inte vem som satt det där., Meeeene, det är borta nu iaf.


Idag har det varit värsta syster-syster dagen, Vi jobbade tillsammans, fikade tillsammans, solade tillsammans, handlade mat tillsammans, städade tillsammans och ska laga mat tillsammans :) I love it, !

In i duschen, på med kläder, laga o käka mat och sen iväg, helst innan huset bombaderas med människor.

Trevlig kväll, det ska iaf jag ha :)

Löve

Kommentarer
Postat av: sheet

love you

2008-04-05 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback