mys o härlig vårdag

GÅRDAGEN  var mycket mys, Ulrika o Johan kom vid kvart i sju eller nått. När vi placerat Johan med en BOGGI-tidning så kunde jag o Ulrika snacka ut om lite allt möjligt :) Vi bestämde oss för att beställa plankstek och under tiden vi väntade så började vi leta fram alla skivor där jag har massor utan gamla foton! Mycket intressant, vi var så små :)

När vi pregat i ulrika hela hennes planka o halva min mängd sås så var vi mätta o belåtna. Vi fortsatte tittandet på foto. Men när Johan somnade framför datorn så bestämde vi oss för att gå in o kolla tv ist, haha.

Ann-sofie kom förbi en stund, mycket trevligt och vi snackade massa om helgen! :)  Jag o kärleksparet åkte till svenstorp för att hämta lillasyster, och sen vidare hem.


IDAG så var vi i malmö. Först BILTEMA sen Stoff o Stil (?) och sen Stadium. Inhandlade faktiskt ett par inlines. Så nu jävlar ska det åkas.
Btw, jag blev faktiskt värvad direkt till a-laget,, dessutom så petade jag honken samtidigt :) yeees! haha, jag ska fan visa dom vad jag går för ;)
Skön vårdag idag,. Var ute o åkte en runda innan med "di nye" :) haha, gick bra trots att det gjorde jävligt ont i foten.. Varit ute nu precis med småpojkarna vid deras gupp, o då kom storpojkarna på besök :) haha

Riktigt skönt med en vit helg, desstuom har jag träffat underbara människor hela helgen :) det gillas starkt!
Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback