Min röe är sönder

Gårdagen var mycket mys! Började ju på stranden, o fortsatte i klubbstugan.

Där hade vi avslutning med våra småtjejer, usch inget kul att ta förväl av ett lag vi träffat ca två dagar i veckan i mer än två år. Vi insåg hur mycket vi egentligen vet om dom, och ingen var rädd för att öppna sitt hjärta för oss andra igår. Mycket mysigt, och absolut mycket skratt. Vi gick varv efter varv med olika frågor. Vi käkade taco, gav ut lappar, snackade om bl.a framtiden, hångel-strul?, killar o pojkvänner, innebandy o massa annat. Efter det; kareoke, tårta o godis :) Jag hade en jättetrevlig kväll trotts att den inte slutade som vi hoppats på. Vuxna människor,, dom borde väl veta bättre eller? 

Vi fick en liten present av dom också och många fina ord. Efter det så tvivlade man nästan på att om man verkligen skulle lämna dom.. Men beslutet är taget och innebandy är ur mitt liv nu. Inga träningar, inga matcher, inget skitsnack på träningarna, inga sura föräldrar (skönt dock). Vad ska man nu göra om tisdagskvällar ex.? shit, kommer bli lagom rastlös.
Men vi får väl tacka för oss, allt vi lärt oss och önska dom lycka till! ♥

Slutligen befann vi oss hos perra o lite b.a.s. :)

Juns har gått sönder!! vet inte vad jag ska ta mig till. Min kära lilla röe har gått sönder! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback