Kuuul fredag!

Nu är klockan 8.50 och jag sitter beredd för att jobba.

Igår fick vi besök av storebror. Sjukt rolig kväll hade vi tre :)
Körde och handlade godis och när vi kom hem så startade bråket om vilket program vi skulle se. haha, Men jag fick två röster mot mig, så jag förlorade tyvärr. Det blev Talang 2008!

Gustav åt kinderägg o han o P kom på då att man kunde göra det till en bomb. Jag sprang o hämtade kameran o vi sprang ut i logen i regnet!. Shiit, varför har man inte kommit på det förr. riktigt ball var det,
Behövs:
♣ Ett kinderägg
♣ Lite bakpulver
♣ Ett glas vatten.

Fyll ena halvan med vatten o andra halvan med bakpulver. Sätt ihop delarna och skaka lite, lägg den på marken och PAAAANG, så smälls allt.

Dock råkade P hålla i den förlänge den ena gången, så den smällde i hans hand. Allt klet flög tre meter åt alla håll och Gustav fick mycket av det på sig. Lagom chockade vi blev allihop. haha. När vi skulle gå in igen så insåg vi att hela pappas bil var vitprickig, haha opps. Så vi fick börja tvätta den. När vi kom in igen o satte oss i soffan för att kolla klart tv, så såg jag att mina byxor var helt vitprickiga dom också, och även min jacka när jag kollade efter.

Men det var verkligen värt det, haha. fy fan vad ball det var. Dock så efter 6-7 gånger så exploderade den ist och gick i bitar så vi fick sluta. Så en mycket mysig kväll ensamma hemma :) det gillas!


image329


       



Var o hämtade mammi o pappi inatt också. Trevligt, dock tog det en och en halv timme innan vi kom hem. Många som var snackesugna.
Man ska definitivt inte ha förutfattade meningar!, Människor kan ändra sig. Det insåg jag iaf igår, och det var mycket positivt :)

Kommentarer
Postat av: lisa

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag, KRAM! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback