high five!

Kvällen igår var mys. Mys på hög nivå skulle jag vilja påstå.
Två knäppa tjejer o två knäppa killar träffades hos Lööw och lagade mat. Dock var det bara jag o Anni som lagade maten. Vi grillade flintastek, klyftpotatis, rödvinssås, underbar sallad, vitlöksbröd och kranvatten :) Riktigt härligt.

När Björn sen tog fram sin mobil så blev vi knäppa allihop. Började skoja med lillasyster via sms. Vi höll på i fyra timmar och skojade om att vi var en annan person. Vi fixade det väldigt bra och lyckades svara på hennes svåra frågor. Efter dessa fyra timmar så kom hon fram till att VI skojade med henne.

Vi fick oss många goda skratt och mycket hemligheter pratades det.
Dock fick jag skicka hem dom i lagom tid inatt eftersom jag skulle jobba idag.


Ikväll väntar innebandyfest med klubben. Alla gamla o unga, tränare o styrelsen ska träffas i Abbekås.
Får väl se hur det slutar!

Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback