Helgen!

Gårdagen var hemsk.
Åkte ambulans för första gången i mitt liv.
Läskigt det som hände, men håller bara tummarna att det inte händer igen.
Underbara sms som folk skickade. Det värmde verkligen.

50-dagars var iaf toppen. Sjukt god middag hos fröken Björkstrand, sedan vidare till Erika för lite förfest med klassen :) Tack Anni, Tack Erika!
Vid halv 1 tror jag så åkte vi till Öja. Det var dock en besvikelse.
Men vi blev bjudna på värsta lyxchampagnen. DET var nice,
Satt i vip-rummet i en timme eller nått.

Hela gårdagen spenderade jag på sjukhuset :/

Kvällen igår var också verkligen mysig. Åkte till Stina vid halv 8,. folket började komma och grillen sattes igång. härliga människor, god mat, mycket skratt, en kanonbra bordsherre ;) haha, braa musik, mys, mys o mys. Dock drack jag kranvatten hela kvällen. Ingen hitt, men vad ska man göra.  Jag fick snällt åka hem vid elva, halv tolv efter några lååånga samtal :) De andra fortsatte dock festa. Tack Stina!

När vi kommer hem så står det en polisbil utanför vårt hus med sirenerna på. haha,
Fan sån dag. Grymt mycket som hänt. Hoppas bara denna dagen blir lite lugnare. Jag orkar inte.

Löve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback