helgen som varit!

Helgen vad fullspäckad med mycket av allt. Lördagen, förgille hos karlsson vilket var mycket trevligt. mycket kortspel, danslärning, dricka och massa historier från deras resor förr. Bil in till ystad och till ett fullt bar a bar. Vi insåg rätt snabbt att det nog var lönehelg :)

Söndagen var man lagom trött efter några få timmars sömn och dessutom en timme mindre än vanligt. Mot löderup för att käka middag o fira mormor. Underbart god mat, men speciellt god äppelkaka till efterrätt. Något av det godaste jag någonsin ätit skulle jag tro. Blev otroligt mätt, fick tom. gå ut några varv runt huset för att orka mer.
Mormors coole bror på riktig skånska: Varför säga vi egentligen att vi framkallar foto? Vi står ju inte o kallar på dom precis.!..eller? 
haha, sjukt rolig slutsatts.  

Vidare mot mormor o morfar för att käka tårta:) På parkeringen i Löderup så gick mormor till fel bil, haha förvirrad som hon är. Vi andra stod bara o skrattade o kallade på henne, dock hör hon dåligt och förstod inte förrän hon kollade på oss och insåg att vi stod vid en annan bil. 

           




P kom en runda på kvällen för att visa den fina tatueringen han gjort. Riktigt nice enligt mig!

HJÄLP! shit, Anniken tack för hjälpen idag. Bra med dig som min egen lilla "rådgivare".! :) haha,


Löve

Kommentarer
Postat av: Anni

jeppjepp, lita på mig. Jag kan ställa upp som rådgivare i både vått och torrt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback