ferre på olika håll.

Inflyttningsfest igår i ystad. träffade en o annan halvbror också :) haha, Mycket trevlig kväll hos sebastian. Dock trillade jag av en stol, hur fan lyckas jag? men golvet var halt o stolen flög iväg. Pimplade vin som aldrig förr, krängde popcorn, tog hand om en full Isa, hittade en storebror till Pudda, jävla massa sms o mycket sång. Vi skrev även en fin hälsning i Eriks hatt. Dock vettifan vem Erik är, men han var trevlig. Hej, trevligt att träffas!
Tackar för kvällen! :)

- öö, fy fan.. jag är 84.a
haha

Vi åkte mot öja billigt o bra. Just när vi står på gården till öja så fick jag reda på att "skurup" inte kom dit. trist som fan. men vi hade kul ändå. Bjuden i baren också :) niiice,  det gillas.
Såhäääääär nära att jag inte kom hem inatt. Där var ju fan ingen från skurup på hela stället. Iallafall så hittade jag några att åka med, efter lite övertalning dock. Men plötsligt var dom borta o Anna fick slå en pling till Thomsen som snällt körde mig hem. Ett tag valde jag mellan att gå hem eller sova i ystad (på en parkbänk).

oja, jäklar vilket drag det verkar varit här igår.
Trots förbud på mitt rum så såg jag att folk varit där, filtar överallt, sängen obäddad, rotande i garderoben o min väckarklocka är borta. Vem fan tar en väckarklocka? Hur ska nu jag vakna imorgon? Syster sa att hon gömmt den, men när hon letade där så var den borta. Jag har letat igenom hela rummet, men den finns inte. Håller tummarna på att den kommer fram nu i städningen.

Trevligt med lite nattgäster kan jag tycka. Låg o pratade med dom ett bra tag inatt, intressant kan jag tycka. En hel del intressanta o spännande sms hamnade i inkorgen också., haha. Gästerna förde dock ett jävla liv sen när dom skulle sova. Dom slutade snacka lite över fem, (då även jag kunde somna) och klockan ÅTTA vaknar jag av Idas skratt. TRE timmars sömn fick jag.! Jag gick till dom o bad dom hålla käften, men tji fick jag och gick o la mig igen. Dock var det inte lätt att somna, så det var bara till att snällt stiga upp.
Tyckte även det var snällt att jag lånade ut min kudde inatt :) bra där Johanna! haha


Varför bete sig som om man inte känner varan? Försökte föra ett samtal, men allt jag fick till svar var ja, mm, jo, nej o bra. Vad har jag gjort? Säg det ist för fan. Blir så lack på sånt.

Löve, trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback