sveneholm :)

Igår efter det att jag varit ute o övningskört o skrämt livet ur min bror, så begav jag o emilia oss till svaneholm för att.. röra på oss, o komma ut o det härligt höstvädret :)

Mycket skitsnack o skratt blev det, o även NÅGRA foton blev tagna.. kanske rent av allt för många (?) . 
Vi kom iaf in mitt i ett stort kalas i rökstugan o dom såg ut att ha trevligt. Vi gick utanför med typ världens fulaste kläder o dom satt där inne i snygga festkläder o åt god mat.. Det kändes som i emil i lönneberga. hahah fattig huset!
O innan vi parkerade så blev det lite kaos i backen, hahah en bil skulle stanna, vi skulle vända, o en annan skulle köra o en fjärde skulle backa o svänga.. (eller egentligen var det bara två bilar totalt, men det blev ändå kaos av två bilar. haha)

Inne i skogen fick vi också för oss att Lööw skulle bygga Lööw av Lööw på Lööw
hahaha hängde du med ? Se bilden här nere!


image152

                     

Kommentarer
Postat av: Emilia

jättefina bilder gumman! en riktig fotograf nästan :) jag borde nog bli handmodell btw :P

2007-09-24 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback