mys i abbeholla

var då hos emilia igår i abbekås :) sofie var också där.. Kajjan skulle komma men hon var "sjuk"= vi drog själv en slutsats, BAKFULL! haha
Det blev först taco o lide vin.. kan också tillägga att det var JAG som körde dit (a) haha, sen skulle vi då kolla på en bild som emilia hade hittat, OWOOOOOOW, mm den var inte så märkvärdig som jag trodde (eftersom hon satt o snackade om det vid matbordet i typ en timme) Men det var,.spännande (?) att se!
Snacket fortsatta på ovanvåningen med lite reklamfilm o vin,, efter en stund kom även popcorn o godis o höll oss sällskap ! (tur att jag hade klänning så att magen kunde växa mycket) haha.
Emilia fick inte igång filmkameran fast den laddat ett tag.
E: jag tror att jag förklarar kameran död! Den är totalt cepe.
S: men ohh, du hade ju den på off.. o sen så behöver den bara en liten smäll så funkar den nog ska ni se.. PANG!
OJ..
Vi fick inte igång möget så vi fick kalla på it-teknikern på undevåningen, ANDRÈ!
A: Johanna, jag ska inte bli någon jävla it-tekniker,, jag ska bli nörd.
J, (viskar): det är du redan. ! hahaha
Vi fick igång skitet, o vi såg deras film typ 10 gånger.. haha men det roligaste var dock när tönten sofie skulle spela fotboll med kalén. ! :)
Vi hade också lite spindeljakt.. i soffan?  aaaa
Det var mys på hög grad, o mycket snack bled det. Tackar ! <3
(Jag hoppas att mia hade det mysigt uppe i.. ja, du vet var jag menar !) ??
S: jaaa, jag fixade kameran, :)
E: sofie,. de är myrornas krig !
S: Jaha.. :s

                 

I fredags var jag o Emilia m. familj i vellinge o kollade innebandy, det var lite spännande ett tag, men sen när vi insåg att skurup inte hade någon chans så blev vi trötta o höll på att somna !
Damtoan ledig ?? what ?! fattar inte
Iaf så blev det mycket prat o skratt, o det var behövligt !

Just precis så kom jag hem från värsta derbyt någonsin. Skurup-janstorp.. ojoj, sån kämpematch.
Meeeeeen, i sista minuten gjorde skurup mål 1-0 :D yeah, gytt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback