"Mitt liv har gått under !"

citat av Suzze, o jag håller med till punkt o pricka!.
Vi fick reda på att vi skulle byta mentorsgrupp, o nu blir allt bara upponer. Ingenting kommer bli som innan, det spelar ingen roll hur mycket läraren försöker likna o betee sig som Åsa så går det inte.. Ingen kommer nå upp till den nivån. Den sammanhållningen vi hade i vår grupp, lärare-elev,  var helt underbar. Onsdagen förra veckan är den roligaste lektion jag haft denna terminen.. o jag bara längtade till denna dagen eftersom jag visste att vi skulle ha mentorstid, trotts att det var två timmars håla innan,, det gjorde lixom detsamma.
Meeeeeeen så får vi reda på detta, vilket förstörde hela dagen !
 Nästa vecka ska vi ha dejt ?? JOO men det kan ju bli trevligt,

Nu ska vi fan inte klaga (?) jag är ledig imorgon. O då blir det malmoe, filmning klockan 13. Men innan dess blire shopping tror jag ^^


haj, ja hetor Johanna Lööw, å ja bor i skurup. Ja gillar innebandy!
hahah


Johanna Loeoew


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback