Hos sebbelina dårå !

Mm, igår var det inflyttningsfest hos Sebastian.
Mycket trevligt folk, lite nya människor. Joanna, Madde o Carol :)
O lite härliga samtal, (om hästar?), hade vi också !
Förfest hos swica i oktober när jag fyller år. haha
När alla andra skulle ut så fick jag o ulrika, med skoskav, snällt gå mot stationen,
EFTERSOM VI INTE ÄR 18. !

YES, första gången Anniken.. det var lite spännande o lite coooooolt.
 får hoppas att det inte händer igen dock :S
yeah right.
Då var ännu ett moment i livet avklarat !

Var ledig idag så jag var med, för första o sista gången, på tösernas träning :)
Liiiide bilder från igår kommer senare, då jag nyss insåg att kameran är där uppe,
o jag har inte ork att springa upp o hämta den !

Tack för igår Sebbe o tack alla andra för trevligt umgänge.



Kommentarer
Postat av: Sheet

storasyster jag vet vad du gjorde...

2007-09-15 @ 18:43:54
Postat av: Anonym

klart du inte vet.. Det är ingen som vet, o ingen som kan komma på det heller ! Jag lovar, det är inte det du tror. !

Postat av: Sheet

jo jag lovar jag vet vad det är, jag lovar

2007-09-16 @ 12:08:49
Postat av: Anniken

Jepp då kan vi bocka för ännu en sak. Allt på tiden:D :P haha eller icke.

2007-09-16 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback