Gud vad ball snubbe !

Mm, en sådan träffade jag idag i vårt redigeringsrum på median.
Han var redet ball o sjukt härlig. haha Nått för anni o mig.. Vi ska dela honom !
:)

Igår när gustav o jag var ute o gick så diskuterade va att en pizzeria skulle flytta till loppisen, så frågade jag:
-Men var ska loppisen flytta då?
- Dom ska.. ja jag vet väl inte.. dö !?
haha, tänk detta komma ur en pantad 12 åring !

Igår när anna o jag gick till tåget, så hamnade vi mitt bland PRO.. OJOJ, (det var ganska segt) så vi tog en omkörning,
1..2..3 NU!
Naturligtvis så går vi på varsin sida om alla, så dom blev ju helt förvirrade. haha

Annars så leker livet, imorgon blire kräfftdax,, o det är inget annat än gytt !

Har kanske inte skrivit att jag var på glasprovning i tisdags o det var väldigt intressant.
Vinet var dessutom väldigt gott i dessa glas.
O efterrätten var något av det bästa under kvällen :)                  


                                                      
På lördag blir det jobb och det ska bli skoj,, det var ju ett tag sen nu känns det som !

Kommentarer
Postat av: sheet

väldigt med ett l och diskuterade med ett s
8-)

2007-09-20 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback