dans med chips !

Fredag, hemmakväll.. Jag o Mathilda satt o snackade danska i säkert en halv timme, men när någon danstävling på tv började så hoppade hon upp ur soffan o började dansa.. på hennes eget lilla vis :P hahah

      

Igår, tisdag, så fyllde Björn 18 år :D o det skulle vi fira.. planering hela dagen (utan att han visste något), och vid kvart i 8 åkte jag till ystad för att köpa tårta.. Jag blev hämtad på stationen o det bar av mot Ica. Tårta, morotspuré, kexchoklad, leksaksbil och snus !
Jag, Anni o Davve åkte mot hans hus. Han blev riiiiktigt chockad när han öppnade dörren o fick syn på oss. Han stod i någon minut (typ en minut) o bara kollade på oss. haha
Han öppnade presenterna.. Även snusdosan stod han o stirrade på i någon minut.. Han visste inte vad han skulle säga.
Hans mamma stod sidanom när han öppnade den
B: asså mamma, jag har aldrig rört en sån här innan.. inte ens hållt i den!
M: nejnej, jag tror dig !
Kvällen bestod av kaffe o tårta o massa skratt.

           

Tack för kvällen :D eller kanske ska säga, VARSEGOD för kvällen !

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback