Söndag, 7 okt

En lite lugnare dag, men ändå full av roligheter. 
 vaknade halv 8, jo men hejsan!  kunde inte somna om så låg o läste i någon timme.

Vid 11 stack vi ner till modevisningen :D äntligen fick jag se hela o P var sååå fin i sin rock :)

                


Efter detta så åkte jag med Barkentins hem och där blev det allmänns kaos som vanligt.
Först satt jag o ulrika o snackade i typ 40 minuter, (eftersom vi inte träffats på länge så fanns det mycket att berätta) o sen kom vi på att det var mycket som skulle göras innan gästerna kom.
Jag fick ta tag i det hela och bestämmde mig för att leta reda på hennes säng (som var täckt av kläder o presenter).
damsuga, putsa fönster, damtorka (med händerna?) duka, o STÄDA UNDAN.
det var mycket som skulle göras på en timma :O oj, hur skulle vi hinna.
Men när första gästen kom på gården så började ulrika byta om.
hahahah Bättre sent än aldrig.
Samtiigt som elin o jag gjorde fläta på henne, så sminkade hon sig. O fort gick det,, det vill jag lova !

God mat o roliga släktingar, haha o en galen hund. eller den vad ju ganska snäll förutom när vi blev av med henne. Tussi är så söööt. ligger som en liten bebis i famnen och ska ligga högt upp på axeln :)
hahhaha

Tack Barkentin!

Mr Henke hem från sjukhus imrogon ?

Kommentarer
Postat av: ullis

Söte :D Jag blev så glad över att du kunde komma i söndags.. Det blev ändå lyckat, bättre sent än aldrig. :)
puss på dig hjärtat

2007-10-09 @ 11:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback