Malmö idag !

sist jag var i malmö var i söndags, då jag, ph o kalén hittade dit för att spela match som jag skrivit om innan.
När vi kommer dit, mycket senare än alla andra och alla föräldrar och spelare står o väntar på oss, kläcker ph ur sig,
- Är jag den enda som ha gps eller ?
haha

malmö o shoppade idag med mathilda o mor. 
hittade  redet mycket, så nu får det vara nog för detta året känns det som. haha
tröjor* 5, klänningar* 2, armband och lite annat smått :)
Blev även god mat på wok kitchen (?) 

i bilen hem hade vi största diskusionen på länge.
Vi snackade om solenergi o vattenverk osv.. shiiiiiet.
Naturligevis var det syster som började allt.
 Mamma o jag försöker förklara att det skulle varit bra om man kunde lagrat solenergin.
M- Men alltså,, vad menas med lagra egentligen?
hahah PUCKO !

Hon förklarade även nått som låg långt uppe i sverige vid ekvatorn (?)
vaaaaad menar du mer exakt?
aaa, generatorn. !

Nu känns det fint med allt :)
Hoppas det förblir så.
Snackade med Kocii igår, o det var nice.! Tack för dig

Haii


Kommentarer
Postat av: sheet

hahah! nu dumförklarar du mig...:p

2007-11-02 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback