Lördag, 6 okt

Oj, mycket händelserik dag.
Började vid frukostbordet då pappa föreslår  att hela familjen ska gå på restaurang på kvällen :O
 Sedan jobb som gick bra.
Ner till banken o kollade modevisning i typ 10 minuter för att sedan dra ner till hallen och fortsätta dagen med att kolla innebandy matcher.. trodde jag !
3.an spelade 14.30 och Rönnberg gav mig uppdraget att tända en lampa, för 500 :- (?) hahah
det gick bra ! Sargvakterna kom från mitt lag.

När matchen var slut, det slutade 4-4- skurups första poäng :) gytt, så hände en liten "olycka".
En i publiken blev akut sjuk och ambulans var snabbt på plats.
Jag hoppas att det ordnade upp sig och att allt är bra. Men riiiktigt läskigt var det. !

Iaf så ställdes 5.ans match in och M och jag åkte hem för att göra oss klara inför kvällen.
Vid 17 tiden får jag ett sms av en full Mariana "LÖÖÖÖÖW, kom hit. Mariana är redan full"
haha ja men hallå fyllo.
Synd att inte jag var där.. det hade nog varit riktigt roligt. !

Kvart i sju,. tåget in till ystad, mötte en full ume på stationen. haha, dom janstorparna är galna dom !
Men det gillas.
God mat o mycker rolig o mysig kväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback