Helgen som 18

igår vid 9 blev jag hämtad av perra. Mot Kalénarna o hämta Sara.
Vidare mot sjölandet där det var fest :) 
TWISTER ♥
ojoj, typ 90/100 bilder som togs var på rövar som spelade twister (?) haha

Vid något klockslag så kom svensson o rönnberg. Efter lite bråk o ståk så bestämde vi oss för att gå till Palle pasta, oj´det är ju bara i andra sidan byn. Vi chansade på att det skulle ta två timmar, och det gjorde det nog för oss också.

Vi kom fram till Palle efter mycker om o men, och DÄR var det fest om något,
Jag förstår inte folk egentligen, varför bråkar de alltid när de druckit? 

Vid halv 5 sa jag hejdå till folket o jelve o möller väntade på mig för att ha följe hem. 
Puss o kram ! haha 

Idag mår jag prima, och lite senare är det match. 

DANKE för allt ♥ 


Kommentarer
Postat av: jag

va ? nu förstår jag inte !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback