en vecka utan glädje

Inget roligt alls på hela veckan. Det enda roliga har nog varit att vara med P, prata med Ulrika i telefon och övningskört. 
Vill inte att Ulrika ska bo så långt här ifrån, vill kunna träffas oftare.
Tänk om vi bott grannar, då hade jag bara kunnat sticka över till dig när jag mått dåligt.!

I måndags var jag ledig, och då åkte kameran fram. haha, exprimenterade lite med vatten, blommor och papper.  inte för att dom blev så bra,, men en del blev ganska cooooola :) o roligt var det.

           

Ändå ganska skönt att få prata om det,, en jävla tur att du är envis Falk. haha
och härligt att du förstår.  Danke !

har nog inte skrivit sen förra veckan, och alltså har jag inte nämnt att en väldigt bra P har fått körkort,, och en Marre också. Grattis till er båda <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback