Dagen med stort D

Dagen började 00.29 på natten mot den stora dagen.
"Vi gratulerar, vi gratulerar.." det blev sång o tårta.
Anniken Björn o Davve hade smugit sig in i huset (Anniken var dock jävligt klumpig) haha
De kom upp o väckte mig, jag fick massa presenter också.
Min första kommentar: "Nä, mitt hår, som jag ser ut" hahah, typiskt yrvaket.
Jag blev superglad o överraskad. Vi gick ner till köket o åt tårta o snackade. vid lite över 3 körde dom hem. Oj,, då vad jag trött. Men kunde ändå inte sova. Tanken på att jag var 18 var goooood.

Morgonen kom och jag fick paketer på sängen :)
dusch och vidare mot skolan.

I ystad fick jag ännu mer presenter av  töserna, och dessperat (?) letade jag efter något att ha på mig på kvällen.
Men utan resultat.

Hemma var det i full gång med förberedelser inför kvällen. tårta gjordes o en mängd av telefonsamtal blev det.
P kom vilket var överraskande, fick superfin present <3
Sen kom även lilla Ulrika, o hennes present var också toppen <3
Fick massa fina presenter, :) blev så glad.

käk, vin, öl, tårta.. o ERNST (?) var med oss emellanåt.
HAHAHA

Till skurup åkte vi med morbror o in på bonton för att köpa min första lagliga cider och öl till P :D
tyvärr behövde jag inte visa leg :(
men innan allt detta hände så mötte jag fam. Gistorp utanför som sa grattis.
Vi gick in o där vid ett långbord satt alla dom (mam o paps kompisar)
Där startade det igen "vi gratulerar, vi gratulerar.." pinsamt eftersom alla i restaurangen kollade o grattade.

Till tåget o då ringde Tina !  Hon är så härlig :)
på tåget satt ett par först utan hund o sen med världens största hund framför sig. haha :O varför såg varken jag eller P den ?

Hem till sebbe på förfest, (jag var dock redan berusad)
på med kaffekokaren o whiskey (?)
Klockan 11 gick två bilar mot donna gina, mötte polisen också. (o vi som var tre pers i framsätet) :O
där var inte folk, så vi stack till bar a bar!

Det är sjukt mycket som hände denna kvällen.
jag blev bjuden på exakt all dricka i baren :) träffade en som inte visste vem jag var, o helt plötsligt skulle han ringa mig :O what ? fattar inte  :P haha,
Vi befann oss även på Max med några från högstadiet. haha, Niklas o Fredrik tror jag! 
O Hampus o jag slog vad om massa saker. haha

från det att vi lämnade bar a bar till i eftermiddags så vill jag glömma allt. Inget roligt alls.

Snart blir jag tydligen hämtad av perras bror :D vidare mot sjölandet o feeeeeest. kan nog bara sluta bra.
Bilder från helgen finns hos Anniken. = kommer snart till mig.



Jag älskar redan livet som 18.

Kommentarer
Postat av: sheet

du är lätt bäst syster! jag är glad över att du är 18 eller så kan man kanske inte säga :p? haha du förstår principen iaf

2007-10-28 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback