kortfattat om helgen

Taco i fredags med braiga personer!

Jobb på lördag och på kvällen bar det av mot ystad, men först var jag hos min kusin med mina föräldrar på förfest :) det var ballt,
Anniken hämtade mig på stationen i ystad. I bilen snackade jag bara hela tiden om allt möjligt,, tur att man får snacka av sig ibland :D haha

När vi befann oss i Tommarp och även kört ut ur Tommarp så fick jag slå en signal till ingvar (jag vet inte vem det är dock) Så han förklarade vägen.
Mycket trevligt folk o massa god mat :) Kvällen blev mer än lyckad.
Träffade många välkända ansikten och mycket prat blev det !

Kvällen bjöd på mycket skandaler, fylleslag, skratt, skoj, bugg, sång med stort S, husvagn med get, presenter, värmning, nattamaud (det var gott om något), livsfarlig bilfärd hemåt och mycket mer. 
Det blev en lång kväll och mycket städande efter festen.. (Jag och Lisa blev tydligen anställda som städpersonal av Axel) haha. Med tanke på tiden som jag var hemma så skulle man kunna tro att jag varit på efterfest, men eftersom Tommarp ligger långt åt skogen så tog det tid att köra.

Träffade Emelie Chronblad och det var fantami många år sen sist, vilket var ett myhcket roligt återseende!

 
         


Tack Ulrika Jenny och Emil! :)

Axel, om du läser detta så kan jag meddela att jag käkade frukost HEMMA faktiskt :) haha



Söndagen blev en tokig dag, Match i Höllviken med flickorna. Robin skulle köra mig o ph o kalén åkte där..
Oj hej vad undan det gick, men fram kom vi tillslut 25 minuter innan matchstart. Typiskt att tränarna kommer sist !

Allt som har med matchen att göra glömmer vi NU,, allt gick åt skogen och blev fel.
Turen hem,, shiiiiit oj ! vi låg på två hjul i en rondell, 150 km/h genom ett samhälle. Vi såg även ett hus,, jadu, vi såg ett hus som var utsmyckat med alla julsaker du kan tänka dig. Ljusslingor i alla möjliga färger osv. vi var ju såklart tvungna att stanna o ta foto.

En tripp till Mc Donalds i Svedala hann vi också med..
Japp, tur att det blev mycket roligt prat o skratt i bilen så att inte dagen blev helt förstörd!

Mammi fyllde även år igår :) grattis mor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback