KL?

Körlektion precis. haha
Efter att jag parkerat o sånt, vilket gick toppen, så skulle jag in på en liten gata. JAAA
Där håller en riktigt fet bil långt över på min sida,, aa in med sidospeglarna och krypa fram,.
Gubben, som stod o kollade på,  kom och sa : Men det här gick ju bra! :) haha
mm, o när jag svänger vänster, just efter att jag lyckats köra förbi den feta bilen, så står där en lastbil över nästan hela vägen.. oo in med speglarna igen, o krypa.. haha,
läraren: ja, detta fixade du bra trots att det inte var meningen att du skulle lyckas ut för detta !

haha, när jag kommer fram till körskolan, så är där en postbil som backar ut från en parkering utan att se mig. Min lärare lägger sig på tutan. hahah, det var rätt läskigt.

Snart ska jag ha utvecklingsamtal :/
Ikväll blir det jobb o pluggande..

kanske en liten tur med den bästa också !
P o jag har varit ute o kört varje dag i veckan,, några filmer också :D

hejsmek ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback