helt jävla sant.!

ja, denna dagen vad behövlig och väldigt skön.
Först körlektion i ystad, och sen på tåget  mot malmö med Anniken.
Shopping skulle det bli :)  Massa affärer och möte med faster !
:)

Det blev dock inte mycket handlat för min del!
Vi satt i mer än en timme på trianglen o drack kaffe o kollade på folk och planerade helgen.
Mötte även Kalle, o andra i 2G. haha, O sen några andra kända,, dock några man inte ville se.

Vi köpte världens godaste juice på trianglen :D fedegod var den. Människor, testa den!

- Anniken, vad tyckte du var mysigast idag?
- När vi satt på jensens o bläddrade i menyn! 
hahah

Oj sån mysig dag det var idag, tack hjärtat ♥
Vi har kommit fram till mycket trevliga saker idag,,
och nu vet hon något som ingen annan vet (eller hon kom fram till det själv)

image202


- Jag känner att jag skulle behöva en man i mitt liv  just nu !

VET INTE,,

Kommentarer
Postat av: Anniken

haha! Tack så hemskt mkt själv för denna dag! :)
Vet du om att du just nu ligger och sover sött i min soffa? Laddar du inför kvällen eller??
Pussis!

2007-11-23 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback