fika o sånt

Inne på körskolan idag i någon timme.
Innan jag skulle springa till tåget så skulle jag in om h&m för att byta ett linne. Då ringer JAKOB, o javisst blev det fika på koppen. Fler o fler folk kom dit, o det blev snack om mycket mellan himmel o jord.
Sköldpaddor andas genom röven!
Om man ska cykla eller köra bil genom stan,.
Om Koc skulle köpa en coca eller en kaffe- lång disskusion.
ATT Koc var emo,,(- trots att han inte har svart hår, pircing, skriver låttexter i sin blogg m.m.)
hahah,

vid tre bagav jag mig mot tåget, och hade en nice pratstund där med Annica o Sara från 1H.
:)

Promenad nu ikväll, o sen ett trevligt telefonsamtal från Anniken i ystad.

Helgen verkar bli toppen.
Fredag, Tacokväll- vi fyra! :)
Lördag, Jobb, bandy och 18 årsfest i Tommarp (?),, kan ju hoppas på det bästa sen

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback