eftermiddag hemma,,

G- köp  sån zoom som skånska dagbladet har,, som man kan zooma med till malmö!
J- asgarv.

haha, min bror är då för kär :)
synd att han inte fattar allvar !

image201


Köpt kjol, linne o plånka idag,
 Skola,, ganska soft eftersom Rickard fick oss till att skippa det "viktiga mötet" med Hagelin.
Istället hade vi dejt med honom i matsalen :) det var riktigt nice,

När jag sitter på tåget hem vid två tiden, ringer telefonen.
- Hoppa av i svarte, jag hämtar dig snart.
 Ja visst, jag har aldrig varit i svarte o viste inte ens hur jag hittade till parkeringen,
Kallt som fan var det också,,
Men lyckades tillslut och där stod vår kära bil :D haha,

Ikväll kommer nog P,, o sen ska jag laga mat !
Berättade nyss för mammi om mina klädköp idag :) 
ska inviga det på lördag på Ulrikas fest

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback