braaaaa lördag

Japp, den blev mer än braaaa, den blev redet bra.! haha,
taxi halv 6 mot rydsgårdshus med familjen o två andra familjer + morbror :)
folket började strömma in, och halv 7 tror jag dom sista kom med bussen (eftersom tåget var inställt)
 Vår sida av bordet var goood, annica, mathilda, markus, jonna, ridell, robin E, jag o min bordsherre norberg såklart :) haha

mat i stora lass, o mumsigt var det,, det började bli massa prat o skratt vid vårt bord.
De största samtalsämnena vid vårt bord var bedor, grävare o Lööw :O haha
O så kom Robin E fram till vilka yrken som vi hade/var "frå grund å båtten" !
efterrätt o grejs,, massa tal o skratt.. naaaaaaw, :P haha

sen är det suddigt, men det var iaf mycket dans o prat med fina folk.
Linda, Emma o Klara nere på toan.. attans jag tappade min kamera när jag skulle ta foto på oss,, den gick isönder kan jag meddela :(

Mycket annat hände också som jag inte har lust med att skriva ut här, men iaf kvart i ett fick jag frågan av Jens om jag skulle med till öja.. så varför inte, han gick o övertalade mamma o pappa, o jaa vi blev hämtade om 2 minuter.. stress som bara denn..
När vi kom till öja mötte jag iaf Koc o några andra ! mycket känt folk,, skurup :D jaaaaa

Åkte hem gratis o mot Håkan,, efter ett tag stack vi hem,
Efter en tupplur på Rödhake, så stack jag hemåt. 
 Var hemma halv 6,,, på cykel !
:O varför ?

men nu ska jag, utan röst, in till körskolan för en körlektion..
Sen är det fantami bara plugg som gäller.!

Med läppglans.! YES  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback