andra helgen som 18

Rolig kväll igår,
började med stress, och övergick till skratt. haha
folket började komma och drinken hälldes upp.
mycket skratt och massa pikar till speciellt mig,
jag kände mig helt enkelt överfallen (av ord).  
mat, vin och efterrätt, sedan iväg mot tåget..

Där mötte vi några andra :O
Väl på tåget så gick allt snabbt,
en indian kom fram till oss, haha
På bar a bar var där inte så mycket folk först, men sen kom dom !
vet inte vad jag gjorde hela kvällen, kändes som om jag bara sprang runder o pratade, haha
men tequilla (?), ojoj ♥ haha

sms o telefonsamtal hela natten lång, 
men inte blev jag klokare för det. ! :/ 

Får se var tiden bär.

tackar för presenter och kvällen :)

bilder finns på johaaanna.pixbox.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback