Sjov !

Fredagen tillbringades i uuuuuustad hos Cicci o Lotta :) Mycket trevligt folk, och roliga (?) lekar!
Sophie hittade några riktigt pantade danskar på tåget. haha, dom snackade som fan! Jag förstod lite :P
Tur att Sophie är dansk. MC donalds, soft ?, bar a bar, starshine, bar a bar ? Eller vilken ordning var det nu ? :O
Tack för denna kväll !

Jaa, så igår kom P hem till oss, spelade kort ute o solen, letade hus, snackade med morsan.. !
Sen stack jag till KALLE, äntligen får jag använda det namnet, och det är sant!
Kollade film, ooooo så !

Nu ska snart jag (kalle) iväg med min kallefamilj till Ystad på restaurang, rätt så nice :D

J "Ohh, det luktar rätt så mycket mat"
S "Nä.. men hur vet du att dom lagar mycket mat?" :O
HAHAAHAHA

Student o bal snart, jag ska ju dock inte gå. Men titta är ju inte förbjudet!
Bye and thank you ?


        

Kommentarer
Postat av: thomsen

J "Ohh, det luktar rätt så mycket mat"
S "Nä.. men hur vet du att dom lagar mycket mat?" :O


hahaha det hade jag glömt!

Postat av: Adam

tusan.. där va jag med på bild visst, hehe

2007-06-05 @ 01:14:25
URL: http://www.syppe.nu/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback