VÅÅÅÅÅÅÅR !

Sånt jävla vårväder det varit idag. Mm gött med vinterjacka, halsduk o vantar :)
inte alls varmt ju :O JOOOOO

Helgen har varit jävligt nice !
Fredagen var pallepollepillepalle här. Festade satan sen :P
lördagen jubbade man, sen kom ULRIKA o Palle .Hade redet roligt den kvällen, natten o morgnen. På natten innan vi skulle sova, så blev det lite kuddkrig (eller jag hade krig med mig själv enligt dom). En hel del filmer hann vi också med. Typ 4 filmer på 5 minuter. STARKT JUBBAT ! Längtar tills man får träffa ulrika nästa gång <3
Söndagen tillbringades på Burlövcenter med la familja, handlade en del grejoor :D nice ! O HITTADE EN SKJORTA SOM VAR FÖRSTOR: FRIDA KÖPTE DEN IDAG ! OM jag var avundsjuk.

NU, snackar jag med koc.
Fredag blir det fest med tösoorna :D
Lördag. Fest emilia ?

24:e FEEEEST ! yeah :P nice hoppas jag det blir.

Ute o gått nyss :) träffade DIG !
??
vad händoor med livet ?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa älska kuddkrig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback