Man har det som man förtjänar :O

vad är det? :O

I fredags var jag hos KAAAAAJJAN från Ustad :D hahah
nja, men lite fest o sånt. JAVISST ! En del roliga människor, o några mindre roliga. japp!
Lördagen jobbade man. helt ok :) Sen så gjorde jag inte ett enda piss, rörde inte ett enda finger :O ehh :/ kan man saja så ? jajajajaja, men ni fattar att jag hade tråkgit asså. !

Igår var fan nästa hela släkten här, varför blir det så varje helg ? haha men det e nice. !
Sen åkte jag med JENNY till Palle, chillade lite, sen slingade vi hans hår. Ohh javisst, mössan satt på mitt huvud :D  Redet nice blev det fan. !
Sen hämtade morsan oss, o vi käkade pizza på pizzerian. mums, men mätt blev man.
När vi skulle gå så mötte vi henke o cissi :D Dom hade vatt på svea (??) OK :S VAD är det typ ?!
handlade godis, o halstabletter. haha sen blev det lite filmvisning yeah !


                 image5     image6
                               Håll tungan rätt! :P                                          Opps, du var för lång hahah

Idag har det inte hänt speciellt mycket. varit i skolan typ !

Att man inte bryr sig mer, är fan det värsta som kunde hända nästan. förstår inte vad som gjorts för att det ska va såhär.  en del människor kan tydligen leva på detta sätt. Men jag kan inte, och det går o nöter på mig hela tiden. Alltid finns det i mina tankar..dom vill lixom inte försvinna. !  Men ska vi leva såhär ? Jag vill inte. !!!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback