Tiden går, o man blir bara äldre..

Känns som om jag är 100 år när man hör det. Men jag är inte så gammal än.

Idag blev det malmö med syster. Vi hittade varsen bikini. !
Sen pallade jag inte vara kvar, hade sjukt ont i benen o fötterna, så vi stack hem igen ganska tidigt.

Igår blev det först lite jobb. Sen på kvällen lyckades jag få med mig palle på fotboll :D
a-laget spelade, och vinst blev det också. Härligt.
Träffade sabine o maria där :)

idag såg vi en mycket mysko man i malmö.. :/
Tror han var full, men thilda trodde han var hööööööög. (han stod visserligen på sin resväska o sjöng) !!

Midsommar imorgon, en regnig sådan, vilket är supertråkigt. 
Vad som är tänkt så blir det först den årliga träffen på svaneholm, sen bär det av mot beddinge. Kvällen kommer sluta i Gislöv på en fest!. Vi får dock se hur det blir  :) haha 

Trevlig midsommar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig midsommar sötnos :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback