Systemkamera eller inte ?!

Mm det är ju då frågan. Förr, eller senare kommer jag köpa en, men ska jag sälja min kamera nu o köpa en annan digitalkamera (med fler pixlar) eller ska jag ha kvar min röda i ett år eller så, o köpa en systerkamera direkt.  ??
Joo, detta har jag funderat över länge. !!  :D

I onsdags var vi på möte med vår kära innebandyklubb. Gud vad roligt vi har ihop.!
Vi kom fram till tider o så, (ingen var nog nöjd) o sen efter mötet så blev det en del snack mellan oss ungdomar, som alltid ! HAHA, 
Efter det så stack vi till ip för att kolla perras match (i ösregn) men tur som var så hade jag min fina röda jacka med mig :) haha. Sara o kalén kom också dit sen. O efter mycket velande var vi skulle kolla film, så anlände vi till Kalénarna på Tule ! Det blev inget filmtittande, men vi kollade på bilder på tvn från när dom´var i Båstad :D, poppade popcorn, o sjöng en låt för sofie som var jävlgt sur ;) haha. Perra fick även en URSNYGG hatt av Ronnie, haha MFF !
Tack för kvällen!

Gårdagen tillbringades med U, som kom till mig efter jobbet. Ett stort fett hundbett hade hon också fått under dagen, usch. så lite halvt......panik ? blev det. Vi ringde runt o kollade massa om stelkrampssprutan o så. Men det är nog lugnt.!
Vi var ju även tvungna att kolla upp om man också kunde koppla min kamera till tvn.. o jovisst:) medan äpplapajen stod i ugnen så var vi ute o tog roliga bilder. hahah. Sen kollade vi på dom!

Ikväll kommer P, klippa o slinga hans hår ? tja,, vi får väl se. HAHA,

Bilderna togs i Svaneholm!  :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback