Student o graaaajor

I torsdags var vi på stranden på kvällen, mycket mysigt! grillade o snackade.
Tomas kom senare på kvällen med sin vattenpipa, och fan vad härligt vi hade där i båten:)
helt plötsligt fick Olsson, Koc, Patrik  o Erik (tror bara det var dom) för sig att dom skulle gå till mc donalds för att köpa en hamburgare tror jag. ! Helt super korkat, men vi stannade iaf kvar i båten, och efter lite mer än en timme så kom
dom tillbaka :D
Efter ett tag så stack några stycken hem till Koc, helt sjukt var det där, O fan vad jag skrattade. !
Patrik o Erik somnade i soffan framför en film, o vi andra satt på terrassen o rökte vattenpipa :)
Efter att Koc stoppat en tänd tändstick i näsan och erik stoppat kokt spagetti i näsan och fick ut den i munnen, så gick vi hem vid halv 4! Anniken hade hotell den natten, så frida o jag sov där !
Tack för kvällen, helt sjukt trevligt. Görs om snart :P

     


I fredags var det ju student, o jag stack hem tidigt på morgonen, efter 3 timmars sömn. TRÖTT !
fixade mig o stack sen till ystad igen, för att kolla på när mina kompisar gick ut på trappan., riktigt skoj, o jag längtar sjukt mycket till min egen. ! Jag hängde med familjen Sjögren hem sen till abbekås. Där hjälpte jag dom med mat o sånt, o efter en timme typ så kom emilia hem :D
åt o snackade o hade sjukt trevligt. Tack <3

     


Vid halv 9 blev jag hämtad o jag begav mig till sofie i beddinge för att lämna present, o sen till Sabine.
I skurup skulle jag till 4 eller 5 stycken. Jag var hos Mia, sen philippa, o där fick jag reda på att kalénarna skulle komma dit snart, så jag väntade där.
När dom kom, skrikande genom hela gatan, så blev det fullt stohej. HAHA. fan vad skoj. jag stannade en stund tills dom skulle sticka :) Jag o Perra gick till Rönnberg sen o la en blomma i postlådan, sen gick jag hem med sjuk helvetes skoskav.. kommer inte kunna ha riktiga skor på flera månader :/

Idag har jag kollat gustavs match, sen grillade vi :)
Ikväll blir det bara chill.

Längtar till TISDAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack igen för blommorna :D blev jätte glad att du kom!!

Postat av: Anonym

men gud vilken hemsk bild på mig haha , men det bjuder vi på :P

2007-06-10 @ 23:17:03
URL: http://sabince.blogg.se
Postat av: LILLASYSTERN DIN

OOOOOH tuffing;) röker vattenäckelfarligjävlamög pipa

2007-06-11 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback