Midsommar, o Emilia är snart hemma :)

Jaha, då var midsommar över för detta året också. Och det blev faktiskt riktigt lyckat.
Mia o jag kom hem till sofie vid halv 6 tiden, o där övade vi snapsvisor medan vi väntade in kaisa !

Vid 7 stack vi till Jenny i Gislöv :)
Jag: Johan, här är bara 70!
Johan: Men det står skyltar i båda sidorna, så om man kör mitt på vägen så får man ju lägga ihop dom o köra i 140!
IDIOT, !

Vi grillade o hade sjukt trevligt. Min mat blev riktigt god. Grillad lax, potatis o goooood sås :D
Sen blev det kubb o plockepinn. Vi vann ju typ nästan.. eller ? Joo!
O efter snapsvisor o efterrätt så blev det studsmatta, men först en runda i biljard !
Studsmattan.. shiiiiiet. fan vaad roligt det var !

Fredde fixade kaffegök till kaisa o mig, 50/50. jovisst, det var ju inte alls starkt :S

Mia, eller "Mentol kvinnan" ska jag kanske kalla henne, hade iaf en riktigt rolig kväll! Hon vad fan inte på topphumör när vi åkte dit. Men efter några snapsar så sken hon som en sol :)  härligt att se !

Emilia kommer hem idag, efter att ha tillbringat en vecka i ett varmt land :) Hoppas du hade finare väder än vi har haft.. Nu blir det fest på heltid !! 

Bilder från gårdagen finns på
johaaanna.pixbox.se

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha shit vad jag skratta när jag läste detta inlägget.. sjukt kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback