Massa grattis !

Onsdag igår, och det innebar en massa saker på körskolan för många utav mina kompisar :)

Anniken skickade sms vid halv 2 tiden att hon klarat uppskrivningen, o samtidigt som hon skrev upp, så gjorde Natti och Suzze också det, o alla klarade det. Så GRATTIS, GRATTIS o GRATTIS!
Senare på dagen så hade Stephanie också klarat det :) GRATTIS!

Vid typ 2 halv 3 så såg jag att jag hade missat samtal från Cicci, o hon hade även skickat ett sms, "Körkort :):):)" Ja, chockad blev jag eftersom jag inte visste att hon skulle köra upp extra stort GRATTIS till dig!
Vid kavrt i 4 ringde Sofie o jag hann inte svara eftersom jag städade. Jag ringde upp o frågade hur det var med henne, "Underbart" svarade hon,. o jag skrek Grattis. "Vadå, hur vet du?" hahah klart jag fattade det. Stort GRATTIS till min lilla sofie, (som inte är så liten längre) :D mega rolig dag ju. 

På kvällen blev det restaurang med sofie, mia, emilia o Kaisa. (Kaisa stack dock efter en liten stund) ! super mysigt, och vid 10 kom vi på att vi skulle se film. haha! Så vi körde hem till palle, där hela familjen var oroliga över mig. hahah Det gick bra. Hämtade filmer där o sen hem till mig !!

Idag ringde Cicci vid 12, "var är du?, Anna o jag står utanför din dörr" Jaha, då hoppade jag bara på cykeln o cyklade hem. Där satt två blonda snyggingar i en peugeot, med taket nere. TJAAA!
Vi körde en runda i skurup, men när vi gjort det (det tog en halv minut) så bestämde vi oss för att köra till jakten i ystad o handla glass! Tack för idag, jätte mysigt :) 

Men Cicci o Sofie; Kör försiktigt!

Min syster åkte precis iväg på lärarmiddag, hon var superfin i sin klänning!
Ska på avslutning i parken ikväll :)


 

     

Det var hon här:   och denna kvinnan: som klarade körkortet igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback