Kvällen vi sent kommer glömma.

Fy helvete sån underbar kväll det var igår.
Började med firandet av min bror som fyllde 12 år. Grattis! O sen bar det av mot ystad där släktkalas väntade hos Anniken. Hon fyllde ju också år, 18 år den jävlen, eller kanske 19 ? :O
Sjukt roligt hade vi där. Jag, Anni, Isa, Madde, Malin, Ebba, Sebastian, Niclas, Daniell, Affe, Niko och vår kära lilla Alva :D  Tror inte jag glömde någon. :/  ??
Kubb ute på gården, bugg i trädgården, kaffe i soffan, tårta på golvet, ner rullade gardiner hos Anniken ^^, och en hel del fylle samtal. Närmare bestämt från 8 olika personer, o folket ringde ju fan inte bara en gång, nänä typ 3-4 gånger :P hahahha fan vad luren gick varm.. en del var roliga, och andra lite...oroliga.. eller nej, det blev fel ord. men ni förstår att dom inte var roliga. Jag blev så sjukt irriterad.  AAAAAAAAAH fuck you.

Jag ger en godisbit till Sebastian
J: Här älskling!
S: Tack gumman.
Alva viskar till Sebastian: Är ni ihop?
S: Japp, både jag Anniken och Johanna är ihop.
hahaha du är så kär, den lilla tösen ! ack, ack, ack.
 
Alva: Men lisbeth, var är han den killen som.. ser lite granne konstig ut?
Lisbeth: vem menar du ?
Niko: Menar du Alfred?
Alva: Jaa!
hahhaaha

Iaf efter nästan alla fyllesamtal så åkte vi till Sommarnatta. O sjukt roligt var där.
Även om det kanske inte blev som jag väntat mig, så blev det riktigt lyckat ändå.
Några dumma saker hände ju... :S hahahahha rätt skoj ändå. Det är sånt man får ta.
Kom hem vid hlav 5, sen satt jag o anni o snackade till 5, o sista samtalet gick  till Koc från min sida :P

HAHHHAHA, nä jag sajer då det. Sjukaste kvällen på länge!
Bilder kommer på johaaanna.pixbox.se inom en snar tid :D

Snälla följ med mig.. Vill inte själv.!
Bräck, promenad ikväll ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback