cykeltur

I onsdags cyklade vi med skolan, eller vi var 20 stycken tvåor som cyklade från skurup. Cicci o Anna på en tandem, o jag o Ankan på en annan :) Riktigt skoj hade vi, mycket prat o skratt. Men det var ju en del nagatvia saker också. Sjukt ont i rövbenen, enorma uppförsbackar o riktigt mycket blåst. Men vi hade kul ändå, och gjorde allt till en bra dag.
Efteråt så blev det kissepaus i svenstorp hos Anna. Sen bar det av hemåt til affären för att köpa lite smått o gott till Sebastian :D Tack för lånet av cykeln!

En redet lång promenad med Bräckan har jag också hunnit med, o inte bara en kväll utan TVÅ! :) Duktigt.
I måndags så träffade mathilda o jag nya kompisar från oxie. Dom hade åkt hela vägen i bil till lilla skurup för att tillbringa en kväll på zimmermans backe.
Det värsta var att de fem killarna inte visste var dom befann sig. Så vi fick hjälpa dom med det o några andra frågor de hade att ställa till oss :) haha
Efter ett tag när vi var på väg hem till philippa så kom dom körandes förbi oss, o de la sig på tutan. haha
Såna roliga människor det finns!

I fredes, för en vecka sen, så var det ju ba på slottet. jag var där i regnet och kollade på alla fina människor. 
Superfina var dom. :) Efteråt åkte jag till philippa. Super trevlig kväll där,  jätte muuusig o så. För göras om snart.
Lördagen var jag på fest hos min morbror o hans sambo, riktigt trevligt faktiskt. Några glas vin, o trevliga kvinnor. haha
Jag: Anki, nu har du bara mjölken kvar!
Svea: Ahh, du ska väl ente dricka allt det där din jävla späkall?!  :D

Skolan börjar gå mot sitt slut, o alla treor är uppspelta. Vi har egentligen inga riktigt lektioner mer. Och i vissa ämne så har det varit de sista lektionerna man haft denna veckan. trevlig sommar :)
På tisdag blir det tydligen vattenballonger. Jag är beredd!

Ikväll blir det kanske fotboll och en cykeltur med Bräckis. Vi får se vart tiden leder oss! haha
HAAAAJ

             


                      

Fler bilder finns ju på johaaanna.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback