Bååååetar

Jag sitter här i tröja, jeans o inga strumpor (fryser som fan om tårna) SOFIE, får jag låna ett par strumpor av dig ? Det hade varit snällt, MEN jag tror´dock att jag redan hade fruset tårna av mig om du skulle leta upp strumpor som dög bra, för stor, för kort, för vit, för mörk, för sne o så passar dom inte bra ihop.... SHIEEET vilka problam för att hitta ett par strumpor. Iallafall så sitter jag o  funderar på om jag ska äta lunch, eller om jag ska hoppa över det o ta kvällsmaten sen istället. ?!

Jag kan tillägga (borde stått i förra inlägget) att Mia hade stoooora problem på midsommarafton med att bli kvar på studsmattan, Hon trillade av 2 eller 3 gånger, men envisades om att det inte berodde på att hon druckit.
"Jag har aldrig trillat av den förr," Jag sa att det skulle kunna bero på att hon druckit. men NEEEEEEEJ, det var inte så !! okok. jag tror dig.. nää! HAHAHA :D
 
Varit en runda på jobbet idag o träffat en pelle från Georg Jensen :)  Mycket trevligt. !
imorgon ska jag jobba några timmar. !! jomenvisst, det blir skoj.

Min ena bild har publicerats på YA nu,
men de andra två (som var bättre)
kommer nog inom kort hoppas jag.

Ska träffa en vit Emilia på söndag, hon är inte ALLS brun, man kan inte ens tro att hon solat på 3 år. HAHAHA, Klart som fan att hon kommer vara brun! JAA AA

Aa vesst, serruö, men ska kanske kila nu.

J: Får jag hälsa till någon?
P: Ja, men låt det gå undan!
J: Då vill jag hälsa till Mentolkvinnan på Södergatan i skurup. Och jag hoppas att allt är bra med henne!

HAHAHAHHAHAHAHHA

 
                                     
   Mentolkvinnan o Sofie!                        Jag o Kajjan :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag lovar, jag är vit som ett lakan! sofie kan intyga :)

2007-06-29 @ 08:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback